Vásárlási tájékoztató

MINDEN AJÁNLATKÉRÉSRE, KAPCSOLATKÉRÉSRE, EMAILRE 1-2 MUNAKNAPON BELÜL VÁLASZOLUNK! IDŐNKÉNT A GMAIL ÉS EGYÉB LEVELEZŐ RENDSZER IS A SPAM MAPPÁBA TESZI A LEVELÜNKET, RENDELÉS UTÁN FIGYELJÉK AZT A MAPPÁT IS!

Mivel egyedi termékeket készítünk, csak előre utalás után tudjuk elkészíteni és postázni azokat. Egy gyors regisztráció után a kiválasztott termékeket adja hozzá a kosárhoz (Ajánlatkéréshez adom). A kosarat az oldal jobb felső sarkában találja. Az ajánlatkérés menete ezután ugyanaz, mint más weboldalaknál megszokott rendelés. Lehetőség van leírni az instrukciókat (megjegyzés rovat) és képeket is tölthet fel. Minden esetben email-en vagy szükség esetén telefonon is egyeztetünk. 

Kiszállítás banki átutalásos fizetéssel

A megrendelés leadása után visszaigazolást kap annak fogadásáról, ezután rövidesen megkapja a díjbekérőt e-mailben. A díjbekérő adatai alapján elindíthatja az átutalást. Az összeg számlánkon történő jóváírásakor azonnal postázzuk a termékeket és a számlát.  Utánvétes fizetéssel nem szállítunk. Lehetőség van még személyes átvételre is.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

 A másnapra való kézbesítés a rendelés feladásának időpontjától és a vételár megérkezésétől is függ, így garantálni azt nem tudjuk! Az elkészült termékeket a GLS futárszolgálat szállítja ki, melynek ára súlytól függően 1.400 - 4.000 Ft. A szolgáltatás tartalmaz egy sms és egy email értesítést a kiszállítás időpontjáról (mely megváltoztatható), a futár elérhetőségéről, sőt akár címcserét is lehet kérni. A futárszolgálat az esetek 95%-ban 1 munkanap alatt kiszállítja a terméket.

Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék?

A megrendelt termékeket csak a vételár megérkezte után áll módunkban postázni. Amennyiben az átutalás és a megrendelés délelőtt teljesül, elsőbbségi kézbesítéssel akár másnap is kiszállíthatja a GLS. A rendelések kézbesítése nem szokott 2-3 napnál tovább tartani.

Mit tegyek, ha a kiszállításról szóló értesítést követően, nem érkezik meg a termék 2-3 napon belül?

A megrendelt termékek kiküldésének idejéről emailben tájékoztattunk. Amennyiben 2-3 napon belül nem érkezik meg hozzád a csomag, akkor nagy valószínűséggel a kiszállítás közben akadtak problémák. Ilyen esetben arra kérünk, hogy hivatkozva a tranzakciószámra emailben (info@gravirkiraly) jelezd felénk a problémát.

Szállítunk-e külföldre?

Egyelőre nem tervezzük a megrendelések külföldre való szállítását.

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Igen, van lehetőség. Megrendelését átveheti nyíregyházi üzletünkben nyitvatartási időn belül.
Cím: 4400 Nyíregyháza, Váci Mihály u. 15.
Nyitva tartás munkanapokon: 8.00 - 17.00-ig
Munkaszüneti napokon üzletünk zárva van.

Megosztás